Veelgestelde vragen
- 01
Nee, Made by Lucien heeft geen fysieke winkel. Al onze sieraden worden online verkocht via onze website. Wil je de sieraden in het echt bekijken of iets op maat laten maken? Dan kun je op afspraak langskomen in mijn atelier. Tijdens het bezoek kun je ook direct een bestelling plaatsen en samen bespreken we jouw wensen. Neem gerust contact met ons op om een afspraak in te plannen – je bent van harte welkom!
- 02
Ja, dat is mogelijk. Je kunt jouw bestelling op afspraak ophalen in mijn atelier in Bergen op Zoom. Zo bespaar je op verzendkosten en kun je het sieraad meteen bekijken. Neem contact met me op om een ophaalmoment in te plannen.
- 03
Ja, bij Made by Lucien kun je oud goud inruilen. Heb je sieraden die je niet meer draagt? Je kunt ze meenemen naar mijn atelier, en we bespreken samen de mogelijkheden. Het ingebrachte goud kan worden verrekend met de prijs van een nieuw sieraad of worden omgesmolten tot iets unieks, helemaal naar jouw wens.
- 04
Le délai de livraison est de 10 à 15 jours ouvrés , car vos bijoux sont fabriqués à la main . Chaque pièce est créée avec soin et savoir-faire spécialement pour vous.
- 05
Alle sieraden van Made by Lucien worden met de hand gemaakt van massief goud, meestal 14 of 18 karaat. Ik werk met stevig en duurzaam materiaal – geen holle of dunne schakels zoals je vaak in winkels ziet. Je krijgt dus echte kwaliteit, met vakmanschap en aandacht voor detail.
- 06
Ja, absoluut! Heb je een eigen idee, schets of voorbeeld van een sieraad dat je graag wilt laten maken? Stuur het gerust door of neem het mee naar mijn atelier. Samen bekijken we de mogelijkheden en werk ik jouw ontwerp uit tot een uniek handgemaakt sieraad, helemaal in jouw stijl.
- 07
Wij bieden 30 dagen garantie op de door ons geleverde sieraden.
Indien het product een gebrek vertoont dient u dit uiterlijk binnen 30 dagen aan ons kenbaar te maken via telefoon, E-mail, WhatsApp, Facebook of in onze winkel.
Indien, naar ons oordeel, het product inderdaad gebreken vertoont (die niet te wijten zijn aan normale slijtage en/of verkeerd gebruik en/of bewerking door derden), dan zullen wij het product herstellen of vervangen binnen een termijn van 30 dagen.
Tijdens deze reparatie heeft u geen recht op een vervangend product, dan wel enige vorm van vergoeding. Indien, naar ons oordeel, herstel niet mogelijk is, dan wel dit niet van ons verwacht kan worden gezien de kosten van dit herstel, zullen wij u een vergelijkend vervangend product aanbieden. Is dit niet mogelijk, dan zullen wij u het aankoopbedrag terugbetalen.
- 08
Tous les bijoux sont expédiés en recommandé et assurés via PostNL Express. Dès que votre colis est prêt à être expédié, nous vous enverrons votre numéro de suivi et de traçabilité afin que vous puissiez suivre votre colis via le site Web https://jouw.postnl.nl/track-and-trace.
- 09
Tous nos bijoux sont livrés dans un bel emballage.
Tous les bijoux sont expédiés en recommandé et assurés via PostNL Express. Dès que votre colis est prêt à être expédié, nous vous enverrons votre numéro de suivi et de traçabilité afin que vous puissiez suivre votre colis via le site Web https://jouw.postnl.nl/track-and-trace.
- 10
Nous proposons les options de paiement suivantes :
idéal
PayPal
Transfert
Bancontact
- 11
Lorsque vous commandez aux Pays-Bas et en Belgique, vous ne payez pas de frais de livraison. Nous prendrons alors en charge les frais d'expédition recommandés et assurés.
Pour les autres destinations, veuillez contacter notre service client. Tous les bijoux sont expédiés en recommandé et assurés via PostNL Express, spécialisé dans le transport de valeur. Dès que votre colis est prêt à être expédié, nous vous enverrons un numéro de suivi et de traçabilité afin que vous puissiez suivre votre colis via le site Web de PostNL. Veuillez noter qu'une signature est requise à la réception.
